ارسال کالا

فروشگاه امپراطور در روز های تعطیل رسمی تعطیل می باشد و تمام سفارش های ثبت شده در روز کاری بعد ارسال می شود.

روش های ارسال:

پیک,پست پیشتاز,تیپاکس

ارسال ریگان:

ارسال رایگان فقط با پست برای سفارش های بالای یک میلیون صورت می گیرد.

پیک(ارسال فوری):

توجه داشته باشید ارسال فوری فقط برای شهر تهران و سفارش هایی می باشد که پرداخت آن‌ها کامل در سایت انجام شده باشد و سفارش های پرداخت در محل ارسال فوری نمی باشد.

تمامی سفارش های ثبت شده از ساعت 10 الی 15:00 در همان روز ارسال و سفارش هایی که بعد از ساعت اعلام شده ثبت شود روز کاری بعد ارسال می شود.

تمامی سفارش ها با هماهنگی شما ارسال می شود و مدت زمان مورد نیاز برای پردازش و ارسال کالا حداکثر 30 دقیقه است.

ارسال روز پنج شنبه:

تمامی سفارش های ثبت شده از ساعت 10 الی 14:00 در همان روز ارسال و سفارش هایی که بعد از ساعت اعلام شده ثبت شود روز کاری بعد ارسال می شود.

پرداخت در محل:

1.بازه زمانی ارسال از ساعت 12 الی 16 می باشد.

2.لازم به ذکر است پرداخت در محل ارسال فوری نمی باشد.

3.همچنین رویه بازگردانی کالا طبق قوانین سایت می باشد.

4.تمامی سفارش های ثبت شده تا ساعت 12 همان روز و بعد از ساعت اعلامی روز بعد ارسال خواهد شد.

پست:

تمامی سفارش های ثبت شده تا ساعت 12 همان روز برای دفتر پست ارسال می شود و سفارش هایی که بعد از ساعت اعلام شده ثبت شود روز کاری بعد ارسال می شود.

و کد پیگیری پست تا 24 ساعت بعد در سایت درج شده و می توانید از بخش رهگیری سفارش کد پیگیری را مشاهده کنید.

مسئولیت فروشگاه در تحویل به موقع و سالم مرسوله به اداره پست است بعد از تحویل به دفتر پست می توانید با مراجعه به وب سایت پست بسته را رهگیری کنید.

بعد از تحویل سفارش به پست بسته به آدرس شما 2 الی 5 روز کاری زمان می بره تا سفارش به دستتون برسه.

توجه داشته باشید هر گونه تاخیر پیش آمده بعد از تحویل کالا به دفتر پست باید از پست پیگیری شود و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر پست ندارد.بعد از ارسال کد پیگیری مرسوله،پیگیری مرسوله به عهده خریدار می باشد.

ارسال روز پنج شنبه:

تمامی سفارش های ثبت شده تا ساعت 9:30 همان روز برای دفتر پست ارسال می شود و سفارش هایی که بعد از ساعت اعلام شده ثبت شود روز کاری بعد ارسال می شود.

تیپاکس:

تمامی سفارش های ثبت شده تا ساعت 12 همان روز برای دفتر تیپاکس ارسال می شود و سفارش هایی که بعد از ساعت اعلام شده ثبت شود روز کاری بعد ارسال می شود.هزینه تیپاکس به صورت پس کرایه می باشد.

و کد پیگیری تا 24 ساعت بعد در سایت درج شده و می توانید از بخش رهگیری سفارش کد پیگیری را مشاهده کنید.

مسئولیت فروشگاه در تحویل به موقع و سالم مرسوله به دفتر تیپاکس می باشد بعد از تحویل به دفتر تیپاکس می توانید با مراجعه به وب سایت تیپاکس بسته را رهگیری کنید.

بعد از تحویل سفارش به تیپاکس بسته به آدرس شما 2 الی 5 روز کاری زمان می بره تا سفارش به دستتون برسه.

توجه داشته باشید هر گونه تاخیر پیش آمده بعد از تحویل کالا به دفتر تیپاکس باید از تیپاکس پیگیری شود و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر تیپاکس ندارد.بعد از ارسال کد پیگیری مرسوله،پیگیری مرسوله به عهده خریدار می باشد.

ارسال روز پنج شنبه:

تمامی سفارش های ثبت شده تا ساعت 11 همان روز برای دفتر تیپاکس ارسال می شود و سفارش هایی که بعد از ساعت اعلام شده ثبت شود روز کاری بعد ارسال می شود.

منو